Tiden rullar på

Veckorna springer iväg - i morgon går jag in i vecka 21. ♥
Jag satt precis och funderade över min graviditet. Jag är mycket mer orolig denna gången jämfört med när jag väntade W. Inte orolig inför förlossningen dock som jag var sist, utan mer för graviditeten i allmänhet. Antar att det kanske är för att man denna gången är så mycket mer medveten om allt som kan gå fel... Eller nåt...?
Jag känner rörelser från bebisen varje dag nu och det är såklart helt underbart mysigt. ♥ Häromkvällen kände jag även tydligt på magens utsida.
Jag kände första rörelsen i vecka 16 och sen har det kommit mer och mer. ☺ Jag har även denna gången moderkakan i framvägg.

Jag älskar min fina fina mage. Där inne bor vår lilla bebis, W's syskon. ♥ ☺
Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, vad jag är lycklig för din skull gumman! :)

2010-10-07 @ 08:47:43
URL: http://jenniiiesliv.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haha! Jag har aldrig haft en tanke på vad äggstockarna suger efter! Men nu när du skrev det så förstår jag ju vad det kan bero på ;)

Ja, det känns helt otroligt att jag faktiskt ägglossar! Det är ett enormt steg för mig!!

Tack söta du för att du fortsätter hålla tummarna, det betyder så mycket!

Jag hoppas också att det kan få vara min tur snart :)

2010-10-07 @ 10:03:30
URL: http://jenniiiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0