Suck.

Jag vet inte vad som händer...

Sov jättedåligt i natt. Vaknade hela tiden och oroade mig för min hund (som är nyopererad). Tankarna susar omkring i mitt huvud - vad händer med min kropp?
Vaknade plötsligt och kände på brösten. Nä, dem ömmar inget... Inte bra.... Nu på morgonen ömmar de lite grann. Hade "mens känningar" i natt så jag var säker på att det skulle komma blod idag på morgonen, men inget. Inget sen i tisdags.

Varför ska jag behöva gå igenom detta? Jag vill så gärna att det lill* grynet ska sitta kvar, men tänk om kroppen bara "jävlas"? Tankarna snurrar och det värsta är ju att hoppet tänds för varje dag man är blödningsfri, Jag vill inte bli besviken igen. Ledsen blir jag oavsett, men just att man börjar hoppas och sen kanske trillar pladask...

Bara mummel från mig. Jag avvaktar ett tag till, nån vecka, sen får jag ringa och boka tid för vul. OM jag inte börjat blöda mer då tills dess vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0