Jag i ett nötskal

Jag är lite konstig.
Jag har haft ömma bröst sen jag plussade, till och från. Jag har fått nån form av mani att jag ska gå runt och klämma och känna på dem hela tiden och så fort de inte ömmar, eller inte ömmar "tillräckligt mycket", så blir jag nojjig. Jag VET så väl att symptomen kommer och går - det gjorde de även när jag var gravid med W, likt förbannat ska jag grubbla. SUCK! Igårkväll var jag tvungen att ta ett grav-test för att verkligen se så att det bor kvar någon där inne. Det känns så abstrakt ibland! Jag är inte alls sån som jag var direkt efter att jag plussat, sjukligt rädd för missfall osv, men jag har kommit in i någon form av fas där jag måste få "bevis" på att det faktiskt bor någon där inne. Att det inte bara är kroppen som jäklas och ger utslag på grav-test. Ha ha ha jag vet, jag är knäpp! ;O)
Gravtestet var iallafall jäääääättestarkt, till och med starkare än kontrollstrecket, så jag får nog lägga ner mitt grubblande. Ha ha!

Jag har införskaffat en bok som Jess rekomenderade mig:



Jag har inte läst så mycket av den än, men det verkar vara en bra och spännande bok! Framförallt lärorik. Speciellt för "sådana som mig" som tror på fler ting än det vi kan se med blotta ögat. ♥

 

Glad Midsommar önskar jag er!


Kommentarer
Postat av: jess

läs den gumman , den är riktigt givande... kram

2010-06-27 @ 18:26:55
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0