Blå blå känslor





Jag visste inte hur jag skulle påbörja detta blogginlägget så det fick bli med en underbart vacker låt. ♥

Jag fick plus på stickan igår morse (bim-1). Jag är gravid igen. På kvällen fick jag brunaktiga flytningar, precis som jag får strax innan mens. Jag ställde helt in mig på mens. Det har inte varit något mer sen igår kväll.
Jag vet varken ut eller in, bak eller fram. Jag vågar inte ens hoppas på att det lilla grynet i min mage vill stanna denna gången. Jag minns hur ont det gjorde förra gången, när jag insåg att det var ett missfall....

Jag började genast fråga mig själv igår vad jag har gjort för fel. Varför ska jag behöva gå igenom ett missfall till? Nu vet jag inte vad det är. Kanske är det en vanlig flytning som ersatt mensen som skulle komma, annars är det påbörjan till ett missfall. Mer vet jag inte. Inte just nu iallafall.

Jag vill gråta, men jag finner inga tårar. Dem tog slut igår....


Kommentarer
Postat av: B

goaste kramen från mig till dig!! kraaaaam din vän B

2010-06-15 @ 21:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0