Update

En kort update från mig innan det är dags för jobbet.

Illamåendet har blivit mer hanterbart. Nu är jag mest känslig mot vissa lukter.
Häromdagen blev jag orolig då mitt ena bröst kändes mindre ömt än det andra. Ringde bm igår bara för att få bekräftat att det är lugnt - vilket jag innerst inne vet att det är. Symptomen ska ju försvinna allt eftersom tiden går. Nåväl, fick prata med en bm och fick det bekräftat. Det är inget att oroa sig för, symptomen försvinner så småningom. Det är olika när dem gör det bara. Men hon var så likgiltig och hennes tonläge gjorde mig ledsen. Jag fick inget förtroende för henne alls! VARFÖR jobbar sådana människor inom sjukvården?! Suck...

Nåväl, ömheten i brösten kommer och går. Helt normalt. Illamåendet är mer hanterbart. Helt normalt.

Igår kväll fick jag lite ömma fogar också. Nu börjar det kännas att jag är gravid på allvar. Vecka 8 idag och allt.
:-D


Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh! Som jag njuter när jag läser om ditt illamående, ömma bröst och trötthet! Jag längtar som en tok tills jag får uppleva allt det där! Är så glad för din skull och hoppas att du mår bra! :)

2010-07-09 @ 11:40:40
URL: http://jenniiiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0