Puuuuuh

Det är såååå varmt ute att det inte ens går att vara ute. Så därför sitter vi inne, W och jag. Sambon är iväg på travet.

Igår kväll var vi på stranden en sväng. Härligt ljummet i vattnet! Jag älskar verkligen havet. När man bor så nära så blir det dock inte att man åker dit lika ofta. Tyvärr!

Jag har fått en massa finnar i mitt ansikte. Det är lite lustigt, för alla symptom som "widgeten" "säger" får jag. Ha ha! :O) Illamåendet fortsätter fortfarande lite grann. Värst är väl dock att jag inte är sugen på nån mat alls och blir då hungrig och illamåendet eskalerar. Thaimat hade suttit fint, men alla pengar måste sparas till resan nästa vecka. :O)

Helt ärligt så längtar jag till hösten nu. Kall, frisk luft, solsken och vackra färger. Ja, hösten är nog mer min grej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0