Jordgubbar

Jag sitter här insvept i en handduk. Har precis hoppat ut ur duschen. Ögonen går i kors, men ännu har jag inte somnat! Det är snart dags dock... ;O)

Sambon är iväg ikväll, så det är bara jag och mina två andra boys hemma ikväll.
Jag svullade lite ny plockade jordgubbar innan. Yummie!

 

Det ♥ regnade ♥ ute förut idag. Underbart! Då kanske svampen får för sig att "ploppa" upp! :O)

Urk, nu börjar jag må illa igen. Har noll matlust och det bättrar ju bara på illamåendet. Nåväl, det kan jag ta! :O)

Har knappt förstått ännu att jag verkligen är gravid. Tiden går fort och redan är jag i vecka 8! Längtar tills i slutet av juli då jag ska på inskrivning. ♥

Nehe, nu är ögonen trötta. God Natt!


Kommentarer
Postat av: jess

starkt tee gjort på färsk ingefära funkade till viss mån mot illamåendet för mig ..

2010-07-09 @ 09:34:45
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0