Helg

Igår hade vi barnfritt då min mamma och hennes sambo tog med W på en liten minisemester. Då passade min kära sambo på att bjuda ut mig på min favorit resturang. Det var lite stressigt, för jag var inte hemma från jobbet förens 17:30 och bordet var bokat till 18:45, men vi hann. ☺

Mysigt som tusan var det och GOTT! Min gravid mage är lite mysko dock, för ena sekunden är jag proppmätt och andra sekunden hungrig igen. Hujedanemej! ;O)

Nu har jag precis kommit hem från svampskogen med B. Lite svamp hittade vi allt! Jag tänkte strax rensa dem så mamma kan få med sig dem hem. Sen ska jag dammsuga och duscha innan dem kommer hade jag tänkt.

När mamma hade hämtat W igår morse så hade han sagt till henne och hennes sambo att "mamma har en bebis i magen". Ha ha ha! Jag var inte hemma då, men jag får nog bekräfta det idag. ;O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0