Några tankar om livet.

Vad vore livet om man visste vad framtiden hade att erbjuda?
Vad vore tankar och drömmar, om man redan visste allt?

Hade man viljat öppna ögonen till morgonsolens strålar genom fönstret, om man visste vad som skulle inträffa samma dag?
Vill man verkligen veta allt?

Det enda vi kan och bör göra är att låta livet ha sin gång. Låta morgondagen ske i morgon och låta framtiden vara någolunda oviss. Leva i nuet och älska som om varje dag vore den sista.

Jag älskar nu, i morgon och i resten av mitt liv och jag är tacksam över varje dag jag får se solen gå upp. Jag är tacksam över livet jag har fått, människorna jag känner har lärt känna och kommer lära känna.

Jag är tacksam över allt som jag borde vara tacksam över.

Jag älskar att leva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0