Ingen bulle i min ugn.

Eller kanske säger man "ingen deg på jäsning"? Mensen kom den 1/1. Ska jag se det som början på något nytt? Hur häftigt hade det inte varit att ha 1 januari som sin kommande graviditets första dag? ☺ Nåja, förväntningarna ska hållas låga, då detta faktiskt är 9:e försöket. Jag är dock ganska övertygad om att 2010 är vårt år - det är då vi kommer att få bli gravida. ☺
Jag längtar mycket efter en liten mage. En rund, alldeles lagom stor mage att gå runt och klappa och känna på. Jisses, som jag längtar! Medans jag väntar på den lilla magen får jag utnyttja tiden till annat: Min familj, plugg, djuren. Allt som livet har att ge!

Jag har världens goaste lille pojke här hemma som bara tjötar och babblar mer och mer för var dag som går.
Min W är LYCKA! ♥ Jag älskar dig så obeskrivligt mycket!


Kommentarer
Postat av: Diana - Gravid ♥

Hoppas att du har haft en bra helg! Har en tävling som jag tror passar er,valfritt ekologiskt barnplagg från Röda Hund. Delta gärna! =) KRAM

2010-01-11 @ 22:49:34
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: jess

attans...=(

2010-01-15 @ 17:51:20
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0