Vad sysslar jag med?

Nu får det vara nog på ledsamheter från min sida. Jag kommer att ångra senare att jag inte levde fullt ut medans vi väntade på ett syskon till W. Jag avskyr att ångra mig, därför måste jag göra någonting åt detta nu.

Jag insåg tidigare ikväll att det kommer att dröja ett tag innan det blir syskon och vägen dit kommer kanske vara jobbig stundtals. Det var en tjej som berättade det för mig...
 Så nu är det dags att ställa sig upp och vara stark.
Jag har min underbara lilla grabb som jag älskar över allt annat - nu ska jag vårda tiden jag har med honom! ♥
Jag vill inte vara mamman som gråter längre. Jag vill inte sakna det jag inte har. För jag tror att jag kommer få det - förr eller senare. Tiden är bara inte riktigt mogen ännu....

Nu är det dags. Dags att leva ut varje dag som om det vore den sista!


Kommentarer
Postat av: jess

Det gör du helt rätt i gumman . LEV!!! =) ta vara på tiden på W är liten , snart är han stor o uppkäftig haha

2010-02-19 @ 09:20:40
URL: http://theshedevil.blogg.se/
Postat av: Tina

Du har så rätt! HÄRLIGT att läsa det här inlägget! Har du blivit spådd igen?

2010-02-19 @ 13:54:41
URL: http://www.troll.bloggagratis.se
Postat av: Lyndi

Tina: Yes... Och som sagt, det verkar ta ett tag till. Nåja, inte mycket annat att göra än att vänta och njuta av allt annat under tiden! ☺

2010-02-19 @ 16:14:10
URL: http://lyndibloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0