Underbaring ♥

Jag har världens härligaste lille kille i mitt liv! ♥

Idag åt vi semla, han och jag. Han ville så gärna att jag skulle ta kort på honom (jag gjorde det sist när vi åt semla) så det gjorde jag ju såklart. ☺
Min underbara solstråle!

Efter missfallet var jag ju väldigt ledsen och grät en hel del. Det var helt oundvikligt för min lille kille att inte märka. Jag sa till honom "Mamma är absolut inte ledsen på dig eller för någonting du har gjort. Jag är så glad att jag har dig". Jag kramade om honom flera, flera gånger hårt, hårt.

Dagarna gick och vips en kväll kom det: "Mamma, du är inte ledsen nu?" frågade han mig. "Nej, det är jag inte" sa jag och log. "Du är glad att du har mig" sa han då och kramade mig.
Jag blev såååååå lycklig i hjärtat! ♥ Tack för att du finns, underbaring!


Kommentarer
Postat av: Tina

ÅH, va sött! :-D Söta W!

2010-02-16 @ 22:58:22
URL: http://www.troll.bloggagratis.se
Postat av: jess

Gulleplutten =)

2010-02-17 @ 07:55:12
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0