My destiny ♥



Jag tycker om den här låten. Jag är inget jätte fan av Velvet annars, men denna gillar jag. ♥

Idag har jag en bra dag. Gravtestet visar minus idag, knappt en vecka efter att jag började blöda. Känns väldigt bra.. Hoppas nu bara att kroppen återhämtar sig fort.... Kroppen är en himla bra uppfinning faktiskt!

Annars är det väl fortfarande en hel del tankar efter missfallet. Jag känner att jag har bearbetat mycket av det, men fortfarande är det lite chockartat. Jag som var så lycklig över att äntligen ha fått lyckats bli gravid och så plötsligt rycktes det bort från mig. Jag är fortfarande av åsikten att allt har en mening, så jag får tro att det fanns någon mening med denna händelsen också.


Kommentarer
Postat av: jess

jaa visst är det så... tydligen kan det alltid bli värre... så orättvist....

2010-02-12 @ 09:41:18
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0