Jag har gått sönder.....

I fredags fick jag en liten blödning som under helgen utvecklade sig och blev kraftigare. Missfallet är idag ett faktum, då jag tog ett graviditets test i morse som visade väldigt svagt. Svagare än i fredags.
Hjärtat gråter. Det gråter för att jag inte fick fortsätta en graviditet som var så efterlängtad. Jag tackar de högre makterna att jag inte gick längre än till vecka 5. Nu verkar kroppen kunna sköta det hela själv och det är en stor tröst.
Nu snurrar tankarna om ifall jag någonsin ska kunna få ett litet syskon till min son? Nästa gång kommer jag ju att vara livärdd för ytterligare ett missfall och vad jag förstår så är det inte ovanligt med två på raken...

Idag är verkligen uppochner. Ena stunden känner jag mig oerhört stark, för att andra sekunden känna mig alldeles uppriven så tårarna bara forsar längs kinderna...

För min egen del handlar det inte om att jag förlorat ett barn i den bemärkelsen, utan snarare om att jag inte fick fortsätta en graviditet som jag hoppats och väntat så länge på....

Jag tackar dem högre makterna för min underbara familj! ♥


Kommentarer
Postat av: jess

Men gumman då... Tänk så här.. två missfall är inte ovanliga , men tre på raken är inte lika vanligt! Du sitter snart med en jättemage och är lyckligast i världen .... Snart är det våran tur....

2010-02-09 @ 12:34:52
URL: http://www.theshedevil.bligg.se
Postat av: Lyndi

Hoppas ♥

2010-02-09 @ 16:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0