Att vänta...

Det har varit lite uppochner med tankarna idag igen.
Som det känns nu vill jag hoppa över denna ägglossningen och få en välbehövlig paus. Brukar få äl på dag 18 (som är idag), men ingen stegring. Men så i eftermiddags dök äl flytningarna upp. Kroppen verkar vara på G igen (dock med en liten förskjutning) och det känns ju positivt iallafall.

Jag och sambon har bokat en weekend i mars. Jag känner att jag behöver den - få rensa huvudet lite och bara vara. Vi ska bara mysa och rå om varandra, dricka lite vin, äta god mat osv. DET behöver vi... Det ska bli skönt..


Kommentarer
Postat av: jess

det är ni såååå värda ! =)

2010-02-23 @ 08:55:52
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0