Ännu en tisdag

Tiden den springer iväg! Redan tisdag igen!

Nu har jag varit blödningsfri i två dagar. Underbart! Nu tar vi nya tag och blickar framåt. Detta kommer säkerligen bli jättebra till slut!

Igår masserade O mina zonpunkter för livmodern. Herreguuud va ont det gjorde! Någonting som jag inte känt innan kände jag igår - när livmoderzonerna blev "stimulerade", dvs blev tillförda energi, så började min livmoder ömma och jobba. Fantastiskt! :O)


Ska strax bege mig iväg till skolan. Känner mig himla trött idag, så jag hade gärna legat kvar och sovit ett tag till... ;O) Men näpp, här finns ingen tid att slappa!

Ha en underbar dag! ♥


Kommentarer
Postat av: jess

jaa jag borde kanske det.. micke höll på att knäda igår och idag då jag vakna så hade jag så jävla ont i äggstockarna så jag va tvungen att krypa ur sängen....

2010-02-16 @ 08:41:45
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0