Aj aj aj

Jag gjorde nåt dumt igår kväll. Jag var ute med hunden och skulle gå en bit för att han skulle ha chans att kissa där snön inte räckte honom upp till ryggen. Då trillar jag i backen - TVÅ gånger! Min kära sambo vill ju få det till att jag var full (på mina 3 cider) och att det var därför jag trillade. Själv anser jag att jag har glashala skor. Så det så!

Hur som helst så har jag ont i både sidan av halsen och i ländryggen idag. Väldigt mycket synd om mig...........

Nu ska vi strax bege oss till hästarna och ta oss en ridtur! ♥


Kommentarer
Postat av: jess

du är så snäll!

Jaaa klart det va skorna , vi tjejer bli ju aldrig full =)

2010-02-21 @ 11:05:37
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0