Whats up?!

Haha, mycket tävlingar har det blivit det sista. Jag hoppas ju givetvis på riktigt mycket tur! ☺

Vad händer?!
Jag har gjort tenta idag. Det kändes faktiskt riktigt bra. För bra? Hoppas inte... För jag både tror och hoppas att jag fixade den.

Mensen kom i sin vanliga ordning denna månaden. Och jag blev inte ens ledsen över det....? Jag tror det är B's prat som fått mig att börja ta det lugnt.. Varför försöka stressa något som man inte kan påverka? Iallafall inte på det planet...
Var sak har sin tid.
Jag har ju iallafall fått veta att W kommer att få ett syskon. Bara inte riktigt när. Och det vill jag ju inte veta heller. ☺

Bara 1,5 vecka kvar tills vi ska iväg med C. Det ska bli så himla skoj!

 


Kommentarer
Postat av: B

jag är säker på att du har helt rätt inställning!! O vet du en sak,,,, du är grym =)

kraaaaaaaaaaam

2009-10-28 @ 18:09:52
Postat av: Lyndi

Puss gullunge! ♥

2009-10-28 @ 18:36:59
Postat av: jess

tackar , och lycka till med tävlingarna , hoppas du vinner rubbet! =) kram

2009-11-02 @ 14:04:07
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0