We gotta go!

Yes, den låten ljuder ut ur mina högtalare just nu.... Undra bara vart vi ska dra nånstans? ☺ Till solen och tillbaka? Hi hi...

Update: Jag känner mig totalt jätteredo för morgondagens fältbiologi dugga! O förhörde mig på växterna och träden förut (svenska+latin) och jag kunde alla 51 på båda språken! :-D Fy fasen vad jag rockar och vilket självförtroende jag har inför morgon dagen!! ☺
Nästa vecka är det dags för praktik. Jag ska bo borta i 3 nätter. Ska bli skoj men ändå tomt.. Kommer att sakna mina pojkar jätte mycket! ♥
Tenta veckan efter det. Hm... Plugga, plugga, plugga!

Hur mår jag annars då? Rätt bra faktiskt får jag lov att säga! Huvudet upp och fötterna ner. Tacksam för alla underbara människor jag har runtomkring mig och all kärlek dem delar med sig till mig! ☺


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0