• Sjumilakliv •

Jag sitter här och lyssnar på "Sjumilakliv" med Martin Stenmarck. Jag lyssnade mycket på den när jag väntade W. Martins sambo Hanna var gravid samtidigt som mig minns jag.
Det är tre år sedan jag var gravid. Vart tog tiden vägen? Jag minns hur ledsen jag var när jag fick reda på att jag var gravid. Hur oförberedd jag var på det beslut jag var tvungen att ta. Men jag ångrar det givetvis inte en endaste sekund. Aldrig! Lilla W är mitt allt - mitt liv, min kärlek - mitt underbara barn! ♥ Jag och O kommer att ge honom ett bra liv, en bra framtid och verktyg för att göra sitt liv till det bästa! Jag har under mina 25 levnadsår varit med om många motgångar och alltid har jag trott att dem gjort mig svagare. Nu i efterhand inser jag, att utan motgångarna så hade jag inte varit den människan jag är idag. Jag är stolt över det jag åstakommit och det jag åstakommer. Jag vågar leva varje dag som om den vore den sista och jag älskar alltid villkorslöst.
Det var någon som satte mig på jorden av en anledning och jag är så tacksam över vilka möjligheter det har gett och ger mig. Jag träffar så mycket underbara människor som förgyller mitt liv till det yttersta, jag tacklas med problem och får vara lite klurig för att lösa dem, jag får chansen att göra något bra och den chansen har tagit.

Så, alla ni människor som har berört mig i mitt liv:

TACK! ♥


Kommentarer
Postat av: B

fantastiska du ♥

2009-11-03 @ 23:09:41
Postat av: Jess

va fint sagt...

2009-11-04 @ 07:30:14
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0