Idag.

Som jag har misstänkt förut så verkar det inte som om jag har nån ägglossning... :O( Idag ska jag iväg och testa zonterapi, dels för att försöka få igång ägglossningen och dels för att se om jag kan få bukt med min förbannade seborré. Jag har faktiskt hört väldigt mycket positivt om zonterapi, så det kan ju absolut vara värt att testa! ☺

Annars är jag mest TRÖTT. Har varit lite små sjuk i helgen, men det verkar ha gett sig. Har fortfarande en massa funderingar som snurrar i huvudet om grisvaccinet, men jag vill verkligen inte ta det. Jag vill inte ge W det heller. Är jag dum då? Jag vill inte ge honom något som är så obeprövat som grisvaccinet är... Usch... Jäkla grubblande..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0