Zonterapin avklarad

Min zonterapeut trodde att min konstiga mens kunde bero på zonbehandlingen. Hon sa dock åt mig att uppsöka gyn om jag kände mig orolig. Jag har bestämt mig för att avvakta en mens till och se. Blir det likadant igen så får jag gå. Jag gillar inte gyn. Jag gillar inte traditionell läkarsjukvård överhuvudtaget. Man är duktig på att behandla sekundära symptom, men hittar sällan själva orsaken. Det ser man bara på mina seborré eksem. Jag har haft dem i tio år och har endast fått kortison för dem. Nej tack!

Det enda jag vill nu är att få lite ordning på min kropp....
Jag har tid för nästa zonterapi den 6/1. Hoppas jag får avboka den tiden p.ga graviditet. Men jag har verkligen inga stora förhoppningar på det......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0