En ärlig chans.

Jag tycker att alla ska få en ärlig chans - även min egen kropp!
I måndags var jag återigen på zonterapi och fick veta att blockeringarna i äggstockarna var borta. Jippie! ☺
Detta känns såklart jättebra och nu får min kropp en ärlig chans!
Det tackade den för genom att ge mig äl flytningar igår - sådana flytningar har jag inte haft sen innan jag började med p-piller! Under dagen har dem fortsatt att uppenbara sig. Wiiie!
Om äl-uträknaren stämmer nu så har jag äl på torsdag.
ÄNTLIGEN kan jag slappna av! ÄNTLIGEN verkar kroppen fungera som den ska!
Jag har inte testat med äl-tester denna gången och kommer heller inte att göra. Nu vill jag bara låta det va, mysa ordentligt med min sambo om kvällarna ;O) och se vad framtiden har att erbjuda! ☺

Sa jag att jag är på riktigt bra humör idag??!! :-D


Kommentarer
Postat av: Teskedsmamman Magdis

Hej!



Älsekret ska du inte ta som "perfekta" tecken eller kunna gå enbart efter sas, de är ganska osäkra då de kan märkas av ena dagen och så verka som att de försvinner dagen efter. Så är dock sällan fallet, älsekretet ska finnas i livmoderhalsen och strax utanför, så för att märka av det "utanpå" kroppen är inte ett måste. Älsekret kan komma flera dagar innan ägglossning, själv ar jag det ungefär 3-4 dagar innan.



Du bör testa igen med ältest vid samma tid imorgon, om du får utslag då så har du äl 24-48 timmar efter stickan idag, har du inte utslag så har du äl 12-24 timmar efter stickan idag.

För att pricka bra så ska man ha sex de dagar man har utslag + 1 dag till, då kan man inte göra mer för att träffa rätt på ägglossningen.



Lycka till!

2009-12-19 @ 18:12:40
URL: http://tesked.blogspot.com/
Postat av: jess

haha ja det här är sjukt kul!

2009-12-19 @ 23:27:33
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0