Analysera mera - eller inte.

Nu är det 5 dagar sen äl förhoppningsvis inträffade. Jag har lovat mig själv att inte analysera- tyvärr är jag sådär bra på det.

Jag har börjat få lotionsaktiga flytningar nu. Precis som innan mens. Så förhoppningarna för en ev. graviditet har väl mer eller mindre grusats. SUCK. Vad brukar man ha för flytningar innan man plussar?

När jag blev gravid sist så hade jag nog bara lite, lite genomskinliga flytningar. Fast å andra sidan så minns jag inte att jag hade vita flytningar innan mens på den tiden. (Det är snart 4 år sen) Men jag vet inte. Jag grubblar och tänker. Jag vill vara gravid! Det hade varit världens bästa nyårspresent, men tyvärr så verkar det ju inte vara så..

Jag var så nära på att ta ett grav-test i morse. Men chansen att det skulle visat något överhuvudtaget är ju ungefär lika med 0%. Jag har bim nån gång mellan den 31 dec - 3 jan så även om jag mot all förmodan skulle vara gravid så lär det ju inte visa sig än.

Det är många tankar i mitt huvud just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0